Selasa, 5 Julai 2011

.:: anak kecik ::.

ermmm... sejak ada 'anak kecik' ni, rasa riuh rendah uma... balik keje je da tunggu depan pintu,, menyambut kepulangan kami berdua... seronok rasa... walaupun aku tak berapa minat dengan dia...

anak kecik yg dimaksudkan tu adalah Chemong... kucing kami..kecik lg,,, dan suke nk ajak org main dengan dia,, MRK la yg kena layan,,aku.? sori,, alergik ! hihihi

MRK ni mmg suke giler kt kucing,, tak mcm aku,, ada kureng sikit.. bole bela tp ada syarat yg aku kena kan,, iaitu :-
  1. dilarang masuk bilik,, bukn MRK tp kucing,,,hihihi
  2. MRK yg kena jaga/servis tempat pembuangan air besar dan kecil kucing
  3. kalau kucing 'terbuang' di tempat yg salah, MRK jugak kena servis jugak..
  4. dan lain² jika berkaitan..hahahaha
hihihi,, kejam kn aku,, tp MRK setuju, so permohonan membela Chemong diluluskan,,, hahahahaha

 

ini adalah keperluan asas utk si Chemong,, antara yg penting adalah pasir dan makanan dia.... yg biru tu bekas makan dia..ala2 pinggan makan dan cawan dia la... MRK yg nk beli kan,, tak nak campur guna pinggan makan kami kata nya,,,

tp si Chemong ni tak suka makan whiskas yg mcm keropok tu,, terdesak je baru dia makan,, kalau tak mmg demand nk yg lembut dalam paket kecik tu,, ye la,, dia kn kecik lg,, gigi pun gigi susu lagi,, ahakssss

**bole tak yg keras tu rendam dulu sebelum makan,, mcm kita makan biskut dgn air kopi ke teh ke,,hikhikhik... **

ada tak de aku masakan kan nasi pastu rebus kan ikan,,, gaul kasi rata...selera jugak dia makan,,, lembut kan,,beras wangi tu,,huhu.. yg goreng2 mmg MRK larang sama sekali sebab nti bulu dia tanggal... ait,,, ada larangan ke.. ingt belasah jek,, huhu


pose manja dr chemong...

 menjeling konon **pose melampau**


tgk,, ngengade kan cara dia tido,,tido atas MRK !!! aku pn tak tido cam tu,, **ye ke**.. yg MRK tu tido pakai cermin mata kenapa ntah,, ni mesti kalau mimpi tak nk kabur,,,nk nmpak terang,,mimpi ape la tu,, jeles tau ! 8(

cukup utk skrg,, nti aku update lagi pasal Chemong kami ni yek..

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...