Selasa, 21 Jun 2011

.:: tQ again ::.

tgk wayang adalah salah 1 aktiviti kitorg...tu pn kalau ada masa dan cerita yg nk d tgk tu rata2 semua kata best...

jadi... ahad lepas (12 jun) kitorg tak lepas kn la peluang g tgk KL GANGster... tempat feveret kitorg adalah City Square.. kenapa..? ntah la... MRK kata situ best...

 tiket 2.40 pm..lambat lg nk masuk,, jom la layan mcD dulu...
** aisey, muka pucat, x sempat nk make up**




ice cream conetto sundae dgn kentang goreng jek.. sebab sebelum kuar td da makan lunch..hihi

pergghhh,,mmg layan la citer ni... tak de citer pasal cinta-cinta langsung,, asik gado jek... lakonan aaron aziz mmg best...kena ada pulak si zizan... lawak tak hingat... hahahahaha

abis je tgk wayang, terus g tesco tebrau.. saje jalan-jalan.. tak tau kn nk g mana...ermmm,,da lama beno tak ke sana... rindu nyer rasa,,, 

jalan punyer jalan tetiba termasuk kedai kamera... saje tgk-tgk,,kebetulan tokey kedai ada,,MRK pn amik peluang tanyer pasal kamera... tanyer je tokey,, beli tak kot..hikhik

khusyuk nyer mendengar..

lu tekan sini, nti dia kuar..


kalau ini macam pun bole maaaa..

aiittt....aku pn tnyer..sibuk jek...hihihi

oooo,,baru aku,,MRK ada rancangan..nk buat suprise rupenya,,, tanyer mmg tnyer.. MRK nk beli rupe nye.... OMG OMG... tak tau la suprise utk ape.. anniversary da dapat da,,,besday aku lambat lg,,, ermmmm...agaknya utk besday tahun lepas kot,,ahaksss...

'... alhamdulillah,,syukur pada Mu di atas rezeki yang Engkau limpah kan utk kami ... '

ape pun tak bole terima kasih yang teramat-amat la utk MRK,, da beli ni kena la belajar caner nk guna dgn betul... ada rezeki lagi,, beli lens yg lebih baik jek...


beli kamera dapat beg, tripod, charger dll...standard la tu... + MRK beli beg dukung belakang.. senang nk bawak time nek motor...

 the model

ada yang baru yang lama aku tak kan lupe,,, gambar yang akamik ni pn pakai yang lama... walaupun lama tapi aku rasa 'dia' tetap baru.. sebab masih berkilat,,,hihihi 

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...