Khamis, 2 Jun 2011

.:: tis is my card ::.

teringat kt citer 2 + 1 zaman dulu² kala... imuda jadi lembut.. asal ada org baru jek mesti dia nk bg kad pastu cakap " tis is my card.."

jadi aku pn ada kad,,mcm² kad aku ada,,, 1 kad je takde,,, huhu

ini kad yg paling penting..lagi² pada tarikh 22 - 25 setiap bulan... hahahaha

kalau xde kad ni susah,,mmg susah... tak leh ke mana²... tp kalau ada tp da mati pn tak guna jugak...so, cepat check bila lesen anda² semua mati..g la renew yek..

kad duit da ada,, kad nk bawak kete pn da ada... pastu kad ape..?

kad point utk minyak... penting gak ni utk kumpul point,,mana tau kan tetiba duit tak cukup nk isi minyak..bole la redeem guna kad ni...

***puas dok mencari kad bonuslink,,ntah mana aku letak...

ok,,kad ni pulak utk beli brg² dapur dan keperluan uma...aritu tesco ada bg baucer tau... tp tak la byk RM2.50 jek..hihi



yg ni penting gak... D'Apotic tu kalau beli panadol pun dpt 10% tau... sign in member free jek...hihi


yg ni kategori berkumpulan ape ea..aku pn tak tau... mcm cosway tu aku suke beli spray masa nk iron baju,,wangi...kalau iron licin je...

tapawe tu semestinya bekas² simpan brg dan bekas utk bawak makanan/bekal kerja... tak di takuti tumpah walaupun tertonggeng² tergolek² dlm beg...hihi

nutrimetics pulak sesaje jd ahli,, beli dapat 20% tak beli tak dpt ape²... hihi

ni kategori suka².. ada duit lebih beli, tak de duit duduk uma diam².. hihi


sejak balik jb dan da kawin ni suke betul aku kumpul kad... apesal ntah...jadi ahli ni jadi ahli tu...bukan ape jadi ahli ni sebab nk beli dgn harga ahli,,walaupn kurangnya dlm 2 3 ringgit tp beli dgn harga ahli,,,

ce teka,,kad ape yg aku takde tp korang ada..???

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...