Khamis, 30 Jun 2011

.:: saman tertunggak ::.

helooo,,, cerita pasal saman² ni da basi ok,,, org da siap beratur panjang² nk bayar masa gomen offer 50%, aku rileks jek dok goyang inul kaki...hahahaha

bajet tak de saman la kan sebab takde surat cinta datang,, sekali gatal² g myeg malam semalam, haaaa,,amik ko ada la 1 yang sangkut,,, tahun 2007 pulak tu...chhooiiii

walaupun cuma 1 dengan harga RM70 tp nama da ada dalam rekod,,, glamer beb,,hahahaha..tp rekod saman ni berdasarkan no i/c, ikut no. kete lain....

sebab aritu ada langgar lampu merah, kt situ ada kamera pulak,, bergambar aku kejap di pagi hari... ni pn tgh tunggu surat cinta dtg,,, kompem RM300 kompaun nya,,,,haaaa..sempuutttt ~~

oopppsss, bukn aku punyer je aku check,,MRK sekali aku tgk... tu dia ada 2 saman,, 

ye ye je aku bgtau, tp MRK senyum jek,, dia da tau rupenya...

tp bagus jugak kan bila semua nya kita da bole tgk on9,, nk bayar pun senang, bole maybank2u terus,, duit ada takde je la masalah nya skrg,,hahahaha

kesimpulannya, jadi la pemandu yg berhemah, ikut semua peraturan jalan raya...kalau bukn kita yg ikut sape nk ikut,,, hikhikhik

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...