Isnin, 13 Jun 2011

.:: outstation @ JKR, nusajaya ::.

setelah sekian lama terperap kt opis, akhirnya dpat jugak aku kje luar,,walaupn hanya di nusajaya... ya ya ya ~

rasa da macam katak bawah tempurung dok dlm opis... buhsan !! hikhik

kali ni keluar utk overview kajian 2011 berkaitan dengan pembinaan jalan raya dan jambatan... aduuhhh kena jadi 'jurutera' la kali ni... pening2 dgn ayat2 teknikal diorg ni,,,

 pintu masuk JKR bhgn jalan

 baru smpi tunggu partner masuk toilet

partner...? hahaha..skandal time keje aku...adalah en jamsari.. dia mmg hebat... suke keje dgn dia.. idea mencurah2..

tu diaaaa,,, dokumen yg hendak di semak dibakar sudah menanti... amik ko ! nggeee

hari pertama tu sebelum g td aku da siap2 sarapan,, ye la sebab jam kata dia nk gerak awal sikit.. pastu sampai sini je diorg da sediakan makanan pagi.. ooppsss,,sori yek aku tak sentuh langsung sebab da full sangat..

kol 1130 am tgh sibuk2 keje katering lunch da siap sediakan makanan... ermmm,, sedawa sarapan tak lg da ada makanan tengahari,,, dalam kol 2 baru aku makan,,sebab tgk cam sedap je si jam tu makan...


nasi lain pinggan,, lauk pn lain pinggan

asam pedas kepala ikan dot dot dot..hihihi

kata je da kenyang,,tp tambah... sedap tu asam pedas ni,,, td amik kepala ni amik ekor pulak... SUPERB !!!

alhamdulilla,, bila da kenyang mata pun macam tak boleh berfungsi dengan baik,, asik nk tertutup jek... permandangan pun da blur2,, hihihi

ini la kesudahan nya ~~ tp kejap jek,, cuma nk lelap kn mata kejap.. lgpn masih dalam time rehat.. **ye ke**

itu cerita utk hari pertama,,, hari kedua keje dan makan mcm biasa... hikhik

 fail da mula bersepah...konon²

bekfes nasi lemak ayam, kuih donat manis dan donat sambal,,setel...

makan tengahari pulak,,menu sama asam pedas ikan dot dot dot, sayur goreng....

hari ke tiga dan hari terakhir... alamak,,lupe pulak bawak camera (sbb tukar handbag) ermmm,, tak pe la,,sarapan pagi lontong kering,,sedap sgt,,,lg2 daging rendang nyer... sedap sgt...

makan tengahari sama dgn 2 ari lepas,,tp ari ni ikan pari asam pedas,, xpe la,,, xmo byk songeh,,, makan sudah...
blur,,, amik dr webcam..nk jugak ~~

3 ari yg cukup penuh,,penuh dgn maklumat kerja dan perut pn penuh,,,hikhik

anyway,, tQ to staff JKR bhgn jalan yg sediakan sarapan, lunch dan tea time yg cukup hebat..

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...