Rabu, 22 Jun 2011

.:: gigi bongsu ::.

pergghhh,,hebat betul penangan gigi bongsu ni,,, sakit dia,,makkk aiiii,,, Tuhan je yg tau... 

ikut kan ati mau nye aku menangis guling-guling... ni baru 1 nk tumbuh,,,ada lg 3,,,

ahad lepas da rasa sakit nye,,, tiba-tiba jek aku nk telan air liur sakit,, nk bukak mulut sakit, nk kunyah sakit,,, bila da semua sakit,,, makan pun sakit la...

jadi,, isnin konon g keje la dgn hati yg berbaur nk cuti... da beli sapan tp x leh makan,,sakit jgn ckp la,,, tahap dewa punyer... ermm,, jmpe bos mintak kuar g klinik kesihatan jln mahmoodiah (KKJM)... bos ok jek... tQ bOos ~

jam 1015 am sampai di KKJM

tgk no. sikit punyer byk,,

dapat bilik 15..

haiyooo, da jmpe doktor kena amik darah pulak,,, aku da la takut jarum... ah,, pedulik ape,, aku nangis masa kena doktor tu nk cucuk jarum... ingt kn sikit,, byk rupe nya,,, sayang my dara darah..hukhuk

tgk,,, berdarah tau,,, sakit pulak tu,,, adeehh !!!

berat hati aku mengatakan yg aku ni sakit gigi,, tp sebelum tu aku amik keputusan utk ke klinik pesakit luar,, ye la mana tau sakit lain pulak kan.. tp doktor tu cakap aku ni mmg sakit pasal gigi.. tak pasal-pasal dpt MC arini.. lakonan mantap beb,,hikhik

so, ape lg terus la g klinik pergigian kt tingkat atas,, ngam ngam jek last patient b4 lunch,,, 

kompom ! gigi bongsu bawah kiri da ada sikit hasil pemeriksaan doktor gigi... lebih kurang 2 minggu aku kena tanggung ini sakit,,

adeeehhhhh... " nk ubat doktor,," kali ni gerenti aku makan,,hukhuk

semua kena abiskan,,kalau tak kena babap dgn doktor,,,huhu

nasib baik dapat MRK yg sangat² faham dengan keadaan aku skrg,,,MRK suro rehat,,aku tutup dapur utk beberapa bulan hari..  tp rasa kesian pulak la.. ada takde pagi mcm biasa aku ready kn sarapan pg utk MRK yg tercinta ! 

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...