Jumaat, 24 Jun 2011

.:: ape pun tak bole !!! ::.


semua mesti da tau tag line ape pun tak bole tu kan... semestinya kump. Jambu maharaja lawak 2011...



kebetulan hari sabtu lepas, si Yus ni ada lepak kt shisha MRK @ Restoran Osman Larkin Perdana...

aku tak de time ni,, sepatah kata MRK,, " org uma kena dok uma "... hukhuk

jom la layan gambar diorg ni... #jeles



yus cakap, awek dia org Uda, tahun depan diorang nk kawen

pose kt vespa adi

wif napi dan ehsan

MRK kata kuat betul Yus ni hisap rokok dan shisha

yus cakap org JB terBaaeekkk...

wif adi dan MRK


tukar posisi pulak

suke beno MRK si Yus letak tangan kt kaki dia

da mcm kawan baik da ~



 

bnyak jugak la soalan² cepu mas yg MRK dan kawan² tanyer kt Yus ni,,jom kita tgk video yg aku cilok dr fb Adi,,hihihi

video


amacam..? MRK bole jadi wartawan tak..? hahahahaha,,ape pun tak bole !

so, malam ni final ML.. tema malam ni, MUZIKAL COMEDY dgn BEBAS...sape yg menang kita tak tau... jangan lupe undi SEPAH !! ooppssss ~~ hahahahaha

da da ~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...