Ahad, 22 Mei 2011

.:: yang basic ::.

ape yang basic..? ape yg utama..?

jom kita tgk....

.

.

.

.

.

.

.

.

.


barang-barang untuk memasak,,dengan kata lain barang kering....

ye la,,pada aku ni semua utama,,, kalau tengah2 malam lapo,,da bole goreng telur, makan..tak pun buat jemput2,,,

tp ada gak yang utama aku tak beli,,,mcm minyak masak,,, ye la 2 bulan lepas aku da beli botol yg 5kg tu...biasa nya tahan 3 bulan.. 

ha,, tgk bawang,,sikit punyer banyak,,mcm nk wt kenduri sunatkan MRK lg je kan,,hihi... MRK yg suro beli... senang katanya...lgpn murah RM4.50 je,,kalau beli sikit2 rugi,,lgpn ari2 aku masak,,,bawang mesti ada..

kentang pun MRK suro beli mcm bawang gak,,,,tak mo la,,tak kn ari2 nk masak kentang,,, asam pedas kentang, kari kentang, sup kentang, lemak kentang,,,oohhh...tidak !!!

ni kira sikit aku soping brg dapur,,biasa byk siap dengan brang2 mandian dan cuci baju,,ye la, kali belanja kt @mart,,nek motor pulak tu... mana nk selit... 

biasa kitorg g tesco, arini MRK penat,,,ermmm,,tak pe la @mart pun @mart la... yg penting stok cukup smpi gaji bulan depan !!!

da da ~~

3 ulasan:

BdK_pUnCaK berkata...

MRK stand for MR Kole...kn3...hahaha

BdK_pUnCaK berkata...

MRK stand for MR Kole...kn3...hahaha

faiza erina berkata...

hihi,,of coz la MR Kole... 8)

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...