Rabu, 11 Mei 2011

.:: wedding Fazilah & Shah ::.


hahaha,,ape² ketawa dulu yek dan sori sebab ni cerita da bertahun, baru nk masuk blog...ketawa lagi sekali..hahaha

bulan 5 ni cukup la 6 bulan diorg ni berumahtangga.... tp sama je dgn aku masih belum ada rezeki untuk menimang cahaya mata... pasti ada hikmah Nya..

sabar--sabar--sabar--usaha ~~

fazilah ni opismate aku..tempat duduk pun sebelah jek...kebetulan kg pun sebelah² jugak...aku felda simpang waha [wahashington], dia felda long heng [lokhengeles]....dan 1 lg kebetulan sama adalah umur = lahir tahun 1982..

so sempat la singgah uma mak kejap sebelum g jemputan...da lama kami mmg tak balik waha bebenornya..i'm sori mak, abah..bz la weyyy...


ni tak de keje lain la...suro MRK amik kan gambar saya...tQ sayang.... ^_^


sampai² je terus posing kat bilik pengantin...perasmian..huhu


hantaran dari pengantin pompuan


hantaran dari pengantin lelaki


tu dia pengantin nya... sema cantik sama padan... 8)
 


kt meja makan utk makan damai bumi tuhan..


kek pengantin yang cantikkkkssss...



pengantin sibuk makan kt luar aku dgn intan sibuk bergambar kt pelamin...hihi



dapat jugak gambar dgn pengantin...

oh ye...masa makan damai td pengantin lelaki tegur MRK...ait,,kenal ke mereka..? kenal la sebab selalu jumpa kt pasar karat..asben Dilla ni ada buka booth jual brg 2nd hand...yg MRK ni busking kt depan booth asben Dilla...

oooo,, baru aku tau,,,


jamsari bersama isteri dan askar-askar nya juga turut hadir...


pose yang agak menarik perhatian dr mereka berdua,,,ahakss

selesai semua, kitorg pun balik jb dan aku kena bersiap utk outstation ke batu pahat...MRK kena tinggal..huhu

da da ~~


Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...