Selasa, 3 Mei 2011

.:: selamat hari pekerja 2011 ::.

ermm..rasanyer masih belum terlambat utk aku mengucapkan Selamat Hari Pekerja 2011 utk semua yang bekerja,,sama ada keja kt opis ke, kt luar opis ke, mahupun kat uma...biasa aku sambut hari pekerja ni tiap² hari...kenapa,,,?? suke aku la... hahahaha

mcm aku ni opis keje uma pn keje..mmg layak sangat la aku menyambut hari pekerja ni...

sambut, sambut jugak tp tau ke ape tema tahun ni...??tak tau la tu ~~ hihihi

PEKERJA MEREALISASI 
TRANFORMASI NEGARA


 hari pekerja tahun 2011 ni seronok sebab cuti panjang...ye la 1 Mei jatuh hari ahad dan membawa ke hari isnin sebagai ganti...haaaa...panjang kan..cuti dr sabtu-ahad-isnin...hihi..makcik sukoooo... ~~

semoga dengan adanya sambutan hari pekerja ni, kita semua semakin bersemangat untuk bekerja dengan lebih gigih dan tekun... jangan nk makan gaji buta yek...hihi...

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...