Ahad, 15 Mei 2011

.:: makan di @mart ::.

makan mmg best kan..lagi-lagi makan luar..order je...pastu duit pun kuar la kan..hihi...sekali sekala ape la salahnya kan....

lokasi tempat makan kali di @mart, kempas...tak jauh mana pun....sekangkang kera kuda je...dari 1 hari ke satu hari ajak MRK g makan kt sini,,,ada saje alasan...

kali MRK tak dapat menolak sebab dia da lapar sgt dan aku pun baru smpi uma...nk tunggu masak malas...tetiba je MRK ajak...eerrrmmmm....aku mcm biasa...berdesup sap..siap !

ok,,sebab dekat pegi nek motor saja..santai ~~


 tu dia @mart...tersergam indah..ahaksss

food court @mart...


ape yek nk makan...aritu tgk pic fb abang si emerald makan chicken chop..betul-betul tergode U...nk try la....MRK pun nk makan CC jugak...ok,, order 2 set ~~





sementara tunggu CC siap, aku g beli air.... air teh O ais dgn apple asam boi....

 tgk tu...asam boi nyer waner merah...

ha..da sampai da makanan kami,,jemput makan semua ~~ ngap ngap ngap



bersih, cekap, licin ~~
 
  ait,,,ape MRK buat kt sana tu,,,sungguh menghairan kan...




la,,,order lg 1 pinggan,,,mee rebus hj wahid pulak....

rasa mcm tak kenyang jugak la...ni yg nk cari lg 1 pinggan mcm MRK ni...hihihi

pusing punyer pusing,,,sekali bukan pinggan da... mangkuk hayun da ~~ hahahaha



tu dia...laksa penang,,,,slluurrppp ~~

hahaha,,,selesai 2 perkara...sebab masing-masing makan 2 pinggan/mangkuk.....

tak melampau kan kami makan,,, sebab takde pun menu nasi ~~


da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...