Isnin, 30 Mei 2011

.:: kasut baru utk dia ::.

sabtu lepas otw nk blik pengerang kami singgah kota sat sebab nk masukkan gas aircond.. tp kt kedai tayar,,caner tu..hihi

kedai ni pn ada servis utk aircond cuma banner nye tak nmpk,,huhu

kedai nya berhadapan econsave (seberang jalan)

kt jb RM45 - RM55,,kt kota cuma RM40 sahaja... worth it ~

da nama nya kedai tayar mesti la ada jual sport rim kan.. MRK tgk² la pastu mcm suke yg ni,,,

pastu tiba² jek kete jadi cam ni....



 
  ait,,da kodong da,,,


 



wah,,,nmpk lain la kan.. berkilat,,silau mata aku.. tu yg kena pakai sunglass walaupn hari tak la terik sgt,,hahaha

semua nya adalah kebetulan,, mmg tidak di rancang sama sekali.. ape pun tQ tu MRK cz tukar sport rim kete... i luv u olwessss sayang...

perjalanan menuju ke uma mertua di teruskan dgn hati yg riang gembira,,, la la la la la la la ~

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...