Ahad, 8 Mei 2011

.:: kangen sama kamu ::.


waddduuhhhh.... kangen sih sama kamu mas,,,, T_T

kangen = rindu...

rindu kt sape..? kenapa nk rindu..?

sudah tentu la pada intan payung jantung hati ku ----> suami ku yang ku cintaik...huahuahua,,nak nangis banyak-banyak bole kan... saya rindu kt awak sayang,,, baju semua aku da baso pulak tu,,tak dapat nk cium nk hilangkan rindu ~~

>>> tetiba je nk feeling-feeling rindu ni kenapa..? ngengade ! cubit kecik kang baru tau,,,<<<

ala,,, MRK g KL,,,masuk arini da 1 hari,,, janji nk balik arini tp tak jadi,, penat katanyer nk drive balik jb,,, mungkin lepas suboh sok baru MRK gerak balik..

 MRK g KL sebab nk amik stok flavour shisha,,,dealer kt jb da kehabisan stok katanyer... kebetulan sabtu 7 mei dia cuti cz ada singapore election,,, ni la masa yg ada...MRK siang-siang cakap aku tak bole ikut sebab dia g dengan Adi buaya,,,naik motor jek pun...

dengan hati yang sedih aku melambai tangan mengucapkan gOOdbye malam semalam... rasa nyer ni 1st time MRK tinggalkan atas sebab yang kureng kuat,,,

malam semalam aku tido kt setia tropika uma abg aku.... ye ye je kan aku balik uma petang td ingt MRK nk balik.. so, malam ni aku tido keseorangan la gamak nyer,, oh ye, sib baik ada selimut,,, lebih kurang ada la bau MRK..hehehe  >>> =_=     malu <<<

tp agak-agak nk call aku terus call..nk 3G hp MRK tak de 3G...dgr suara pun memadai la kan,,MRK ckp kalau rindu tgk la gambar dia....hihihi... mcm kelako je ayat MRK tu kn,,, jgn kata gmbr semua yg berkaitan dengan dia semua aku da tgk dan pegang...

tp kn aku penah gak tinggal MRK, lagi lama 5 hari dan banyak kali,,, time kursus kt akademi audit, nilai dgn outstation kajian kt batu pahat dan muar... MRK ckp dia biasa-biasa je....ala lelaki mana nk bgtau yg dia rindu giler kt kita kan... mulut je kata tak tp dalam ati siapa tau...
>> sedap kn ati <<

ok la,, mata da ngantok.. nk tido tp nk call MRK jap, nk tanyer dia wat ape malam-malam minggu ni kt KL..

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...