Rabu, 4 Mei 2011

.:: berpuasa ::.


selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak...ecehhhh...tetiba je nk bulan ramadhan,,,lama lg la..eh eh....3 bulan lg weyyy... hihi...

3 bulan bukan nya lama,,pejam celik pejam celik, haaa,,,1 Ogos 2011 >> tgk kt kalender kuda << kita mula berpuasa..so, semalam dapat la aku puasa 1 hari lagi..last puasa rasanya 3 minggu lepas, tu pun sehari jek...ape² pun, alhamdulillah... berjuangan ku ini tidak berakhir semalam, hari ni aku berjuang lagi,,,chaiyokkk,,chaiyookkk !!!

jadi aku puasa ni kira puasa ape yek..? 
  • puasa ganti
  • mana tau dulu² kala ada puasa yang tak sah,,ecehhh
  • saje suke²
  • save $$ makan pagi & lunch..ngeee
  • DIET sebab da beli baju raya size M, takut tak muat  !!! hahahaha
 bila da puasa mesti ada juadah berbuka puasa kan...aku kalau puasa buka mesti nk makan nasi,,,, 

menu berbuka puasa saya hari ini adalah seperti berikut :-


ayam masak kicap, sayur campur konon² chap chai la dan jemput² kelapa...

smlm aku dan MRK sampai uma saing, dalam kol 515 pm la...sian MRK kena tunggu azan baru bole makan sama...bukan ape tak syok la makan sorang², tp MRK kata dia nk tunggu... tQ sayang teman kan saya abis kan makanan buka semalam..

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...