Selasa, 24 Mei 2011

.:: bawak bekal ::.

rasanya mesti ada yg kata kalau bawak bekal g keje nk save duit,, pada aku tak la,,, nk simpan duit,,hahahaha

isshhh,,ke situ pulak.. sebenarnya tak nk membazir... dari di buang baik panas kan bwak g keje,,,

lgpn nk g beli makan jauh,,malas nk jalan...sayang nk buang lemak2 yg ada ni... hihihi

dan sebab yg paling penting adalah kerana setiap pagi kecuali ahad aku mesti masak dan sedia kn bekal utk MRK bawak g keje,,, da alang2 masak,, masak la lebih utk diri sendiri kan...

sebelum makan

akan makan

da siap makan

simple je kan lauk yg aku masak... ikan caru sambal dengan kailan goreng... semua bahan dan rencah aku siap kn sebelum tido,, nasi aku masak pagi... so,,, bangun 5.15 am @ 5.30 am sempat la aku sediakan semua hidangan,,

bekal kami sama tapi utk MRK aku tambah air kopi panas,,hihi,,nasi dgn lauk pn lebih sikit dr aku,,, lelaki kn makan byk,,,utk tenaga bekerja siang dan malam ...

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...