Rabu, 11 Mei 2011

.:: AADK di hati ::.

belia benci dadah !!!

ape kaitan nyer...? sape yg suke kt dadah duduk la kt pusat..eeee,,selisih yg amat...

sebelum masuk Audit ni aku da masuk AADK Putrajaya,,as a clerk capok... kena lapor diri 12 Feb 2008 kt JPA terus g kursus pengenalan & asas kt INTAN Utara,,,jauh tu,,6 ari pulak tu...

1st time kn keje kerajaan ni mmg kekok,,ye la kita da terbiasa kerja kt syarikat yang tujuan utama nya adalah keuntungan... kalau kerajaan byk kepada perkhidmatan..

tp masa keje kt sini aku mcm penat sikit,,ye la, kena cover PA boss yg selalu cuti sebab morning sickness, Pen Pengarah yang selalu mintak tolong dan kerja hakiki yang selalu kena fotostate...

nk release tension aku join kump. nasyid AADK...tak pasal² jadi solo perempuan....hikhik sedap ke suara aku..rasa nk terbang sikit la..huhuhu... kebetulan ada pertandingan jadi kena la berlatih bersungguh²...suara makin hari makin mantoppppssss atas tunjuk ajar ku sifu mentor PA 2nd boss AADK [lupa lak namo ea]...

tp tak de rezeki utk aku, pertandingan minggu ketiga Mei 2008, aku dapat surat lantikan baru utk Pen. Juruaudit minggu ke2 Mei...suke mmg suke tp sedey la kena tinggal kn AADK yg penuh dgn aktiviti..


ni pulak masa lawatan ke pusat serenti raub dan menghadiri majlis perkahwinan staff AADK...5/2008..time ni di alam pertunangan lg...hihi



ni aktiviti mendaki gunung tebu,,terengganu kito...manyak syyooiikkk oooo...8/2008

ape² pun seronok sebab aku pernah jadi sebahagian keluarga besar AADK ni... mcm² aku belajar tentang kehidupan,,,,[step sedey la pulak]

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...