Selasa, 5 April 2011

.:: hok aloh,,panas la pulok ::.

hok aloh konon...eceh...teringt kt MAN RAja Lawak... haaa,,

aritu sibuk sejuk, siap berselubung bagai kan...semalam, 1 opis semua mengelupor kepanasan,,air cond rosak...amik ko jajan...huhu

tapi aku tak la tergolong dalam pengeluporan diorg² tu semua..sebab aku ada kipas,,comel je kipas aku,,comel mcm tuan nyer,,, =_= ...

jom cari benda tersembunyi -- meja yg berselerak ! haha
agak² dapat tak cari kipas angin...buta bohong la kalau tak nmpak...ermm, kipas yang penuh dengan kenangan,,ahakss..kipas tu best fren masa keje kt AADK Putrajaya yang bagi masa aku nk benti dulu,,dia ckp kalau kipas tu pusing ingt la ke dia,,,eceh,,kalau da panas nk ingt mende,,yg penting nyaman ~~


walaupun comel tp cukup memberi kn aku angin semalam selama 8 jam... kt tapak kipas tu ada signature empunya yang memberi,,, tQ skandal beb ! aku akan ingt ko sampai bile²...

dan hasil dari rosak nyer air cond semalam, arini opis da tak sejuk tahap dewa lagi,,tak yah la nk berkot² bagai,,hihihi

 da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...