Khamis, 17 Mac 2011

.:: wedding siti hajar & firdaus ::.

Tarikh : 12 Mac 2011(Sabtu)
Masa: 2.30 petang
Tempat: Dewan Raya Air Tawar 1

 suka pegi uma org kawin sebab dapat makan, tgk pengantin, jmpe kawan/sedara mara bahaya.. kali ni wedding makcik,,makcik belah abah,,tp susunan hierarki (betul ke ejaan tu..) da jauh da...tp dia muda dari aku...

perjalanan di mula kan kira² jam 1215 pm.. ingt nk konvoi dengan sepupu yg besar a.k.a Amran tp dia lambat,,ermm, baik aku jalan dulu lgpn nk singgah jmpe best pren Lydia nk bg borang MAIJ..
 
 kalau majlis ari sabtu, aku pegi sorang diri... MRK tak dapat ikut, ari sabtu keje..
so, drive sorang², layan lagu anuar zain sedetik lebih dari mula masuk kete sampai kuar kete... mmg suke gile kt lagu tu,,MRK cukup tak suka klu aku bukak lagu tu..

area pulada,,hari da mendung...
mak dgn abah pegi jugak,,tp dr uma waha...lgpn sebelah uma ada wt kerja kawin ga tp ari ahad,,sempat la mak abah mencilok kan diri ke Air Tawar 1 ni...

sangat bernasib baik sebab majlis buat kt dewan,,senang nk cari,,da la aku ni melenggang kak limah kangkung,,,kad jemputan tak de... tp tak pe, kalau sesat abah ada,,dia kn GPS,,huhu


masuk je dewan,,,waaaaaa,,terus nmpk pelamin anganku musnah ni..pergghhh,,cantik kan,,da mcm wedding artis pulak..huhu,,,kena pulak buat kt dewan, mmg cantik...skrg tgh musim pelamin mcm ni,,cantik mmg cantik, duit nyer pun cantik jugak,,huhu


tempat bersentap bersantap
kira² jam 2.30 pm, terdengar paluan kompang,,itu tandanye pengantin da sampai...berderau je darah bila dgr kompang...tetiba teringat zaman kegemilangan,,huhu

siti jadi pengapit,,kejap lg kawin la tue,,,hi hi

tu dia..pengantin da amik tempat, maka berpusu² la paparazi nk amik gambar termasuk aku,,tp aku ada photographer sendiri,,sape lagi kalau bukan Sani,,, hehehe


tak sabor² nk amik gambar dgn pengantin,,,time ni kat tempat makan,,,ala pengantin mana bole makan banyak²...makan sikit² jek nti tebukak zip kain tu...hahaha,,nti gossip 7 keturunan tak abis²..



ni antara jejaka perasaan sepupu  yg attend majlis...masing² jadi driver kpd ibu bapa yg tercinta...nggeee..gOOd bOy ~~


nice gambar ni kan...belah kanan family aku...ggn tema kuning...tu semua kebetulan,,hihihi...belah kiri family sani,,dgn tema merah biru...dan depan family amran,,tema pelangi,,tp amran takde,,takut pelamin roboh kata nyer klu dia naik,,,dasar KENTONG kamu !!! hahahaha

 kek perantin yg cantik di mata dan sedap kalau di makan...

sebelum balik sempat gak kami² ini berposing di bawah sinaran lampu pintu gerbang pengantin,,,hihihi


ok, time's up,,,masa utk pulang...jom kita salam dgn tokey funfair,,hehehe,,,

bik pon tgh menelek ape ada dlm beg.... 

balik tu aku tak balik kempas,,aku singgah waha kejap anto hadiah utk wedding kalsom sebelah uma..sebab ari ahad tak dapat datang...dapat la layan raja lawak episod 10,,,berguling² aku mak abah ketawa dgn lawak² diorg..lagi² MAN,,minat betul abah aku ke dia..hihihi

bertolak pulang ke kempas lebih kurang jam 8 mlm dan sampi dalam jam 945 mlm ~~

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...