Selasa, 8 Mac 2011

.:: wedding Asri & Yana ::.

alhamdulillah,,sorang lg kawan belajar masa kat poli PD dulu kawin,,, majlis yg aku pegi ni kt uma lelaki pd 6 Mac 2011...kt Kg Melayu, Gelang Patah...majlis belah pompuan tak pasti bile,,mungkin minggu lepas kot...

kitorg tak 1 kelas tp 1 department...aku DAT (akaun), dia DPR (marketing)... menjadi semakin rapat bile sama² dilantik menjadi ahli dalam Jawatankuasa Perwakilan Pelajar (JPP)..aku dilantik sebagai Setiausaha sulit dan Asri sebagai Naib Juara Yang Di-Pertua....eceh,,tetiba jek nk teringat zaman kanak-kanak riang rebina..
poster wanted,,hihi
Asri ni dulu kitorang gelar dia "Ustaz"...tak tau kenapa,,mungkin style dia yg agak sopan, selalu nampak dia ke surau, senyum memanjang dan tak penah nampak dia g 'dating'...ahaksss **bangga la tu** ngeee

oh ye,,knp aku pegi wedding si Asri ni...??? mesti nk tau kan..hihi,,ye la, masa aku atas pelamin dulu aku nampak Asri tgh beratur nk amik makanan,,,dia datang masa wedding kitorang !!! terharu yg teramat...hehehe,,melampau la kan kalau aku tak datang wedding dia sedangkan dia sudi datang walaupun dia tak penah ter'list' top 10 kengkawan yg akan datang wedding aku dulu,,nway, harap ucapan terima kasih sebab datang ni tak terlambat utk aku ucapkan pd ko Asri....pendek kata, baik di balas baik... =_=

masa kitorg smpi uma Asri aritu, pengantin baru lepas berarak dan paluan kompang sedang berkumandang,,,tgk2 penganti tgh bersanding di atas pelamin yg cukup cantik..tema biru + putih.. mmg sweet ~~


pengantin mmg cantik,,tp yg penting skrg, makan beb,,lapar tu..dengan tak sarapan, ape lg,,,"cik, nasi dua."....hehehehe

nasi jagung, ayam masak merah, daging kicap (kot), air oren,dan bubur pulut hitam...

dan....mempersembahkan.... penampilan baru MRK !!! mintak sign ~~ hihihi

.


.


.


.


.


.




hahahaha... cantik kan MRK, nmpk kemas sikit,,,mula² MRK malu nk ikat rambut, tp aku paksa dan puji...puji lg byk dr paksa...hihihi....lgpn nk g cuci rambut da tak sempat...paling² 1 jam....ikat lg ringkas dan kemas kan...getah ikat rambut, aku yg sponsor... pasni kalau getah rambut aku hilang,, tau la sape yg curi mengambil nyer... huhu..


da siap makan, ni la masa nk amik pic pengantin..mula² amik pelamin nyer dulu...pengantin da takde,,pengantin time ni da ready nk makan ~~



waaaaa, cantik kan pelamin dia...MRK pun cakap cantik..eleh,,pelamin kita dulu lg cantik ! .. merah putih lg...


kek yg belum dinodai dipotong...



akhirnya, dapat gak gambar dgn pengantin walaupun bukan atas pelamin...



da siap semua,,termasuk salam dengan pengantin da salam 'keruk' dgn bapak pengantin tokey funfair...kitorg pun melangkah balik ke rumah,,



pegi jemputan kawin tak sah kalau tak dapat goodies kn,,,

utk Asri dan isteri, Selamat Pengantin Baru, semoga kekal hingga ke akhir hayat..
Amin..
da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...