Isnin, 21 Mac 2011

.:: oh landep-landep ::.

hahahaha,,entry ni aku tujukan khas utk adik-adik ku yg jauh di mata,,,iaitu CIA dan SICIN...hahahahaha

ko berdua mesti tau ape itu landep-landep kan... korang da makan belum,,klu belum,,,kesian ~~ huhuhu

skrg aku da reti sikit makan itu benda... aku beli tak banyak... beli kt @mart, kempas..2 biji jek.. tp mcm biasa la tak akan aku bole abis kan mcam korang berdua makan... huhuhu

berkilat isi, sedap rasanyer...

mkn 4 ulas da kenyang ~~
kalau tak abis aku akan buat serawa, bole buat sarapan sok pagi...makan dgn roti... klu tak aku nk buat tempoyak...(teringat kat mek ja)

so korang berdua jgn la jeles yek...jgn nangis guling2 pulak...

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...