Isnin, 21 Mac 2011

.:: luahan hati ~~ ::.

ehemm,,ehemm..entry kali ni ada emosi yek..

sebenarnya da lama aku pendam perasaan ni,hanya aku saje yg tahu..tp aku nk share dgn kawan² blog yang lain,, ye la blog ni ibarat diari hidup aku.. suka duka sedey gembira aku nk kongsi sama²..

ni kes facebook sebenarnya... dr fb kita bole jmpe kawan², baik kawan baru @ kawan lama kan... bila kita da add @ accept seseorang tu, maka profile @ gambar @ post dia bole la kita tgk kan.. tp tidak pada seorg kawan aku ni..(kawan ke skrg..???)

rasa nyer dalam bulan 11/2010 aku perasan yang aku tak bole tgk wall dan gambar dia..aiitt...?? tetiba aku jd pelik,,1st impression, aku rasa tak pe la... mungkin dia nk privacy..tp aku tak puas hati..aku buat siasatan (ada la, mana bole bgtau cara nya,,hihi) dan akhirnya aku tahu hanya aku saje yg dia block utk melihat full profile fb nyer...

 tiba² aku jd geram...knpa hanya aku saje..? tidak orang lain..? adakah aku ada menyakiti hatinya..? atau dia tak suke pada aku... padahal sebelum dia kawin dulu, dia selalu merujuk kpd aku tentang persiapan perkahwinan nyer,, aku sungguh kecewa,,, mungkin perkara ini tidak sebesar tsunami yg melanda Jepun tempohari tp sebagai seorg kawan knp perlu berlaku sedemikian..?? 

dan skrg aku telah mengambil keputusan untuk remove dia dari senarai rakan² fb ku,,aku lebih berasa lega, aman, dan pegi lantak la dia ! prinsip aku, sekali ko buat aku, 1000x aku akan buat kt ko ! bunyi ganas kan, tp itu la aku... kita da tolong dia, ini balasan ko pd aku...

kalau aku nmpk dia pun aku buat² tak nampak aje...aku akan buat sampai dia terasa...aku tau kalau kita tak tegur seseorg rakan kita dalam masa 3 hari, kita dosa, tp hati aku sakit dgn tindakan dia...

sekarang biar la aku hidup dgn cara aku...aku selesa begini, kalau dia tak suke dgn cara aku, da jgn berkawan dgn aku... 

sekian, terima kasih !!
da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...