Selasa, 22 Mac 2011

.:: kesejukan ::.

sejuk yg amat dong opis ku ini ~~ mcm dalam lemari es...tak kira la panas @ hujan...mmg sejuk....gggrrrrrr

sejuk !!! lagi² anggota yang tidak diselaputi dgn pakaian...ooppsss, sudah pastinya kedua belah tangan dan muka ku yg comel ni...ahaksss

tak kan aku nk membiar kan anggota² tu kesejukan..pasti nya, aku akan sebegini setiap hari dari awal pagi hingga masa utk punch kad balik...hahahaha..senang cakap aku ni tak tahan sejuk la,,sepatah mak aku cakap aku ni bancet !


comel kn saya...
aku tak kisah ape org lain nk kata,,,purdah la, org arab la, antu la...lantak pi !!! aku klu menghirup udara yang terlampau sejuk, nti aku sakit kepala,,,kalau da sakit mereka² itu nk tolong ke..?? mesti la tolong, tolong tgk,,hehehehe

jadi aku ambil langkah pencegahan dari awal...berselubung,,kalau bole nk tutup 1 muka, tp nti tak bole wat keje pulak, keje lain pulak yg jadi nti...----> TIDO la..hahahahaha

part tangan pulak, akan ku sembunyi kan nyer di bawah 'bumper' ku yg hot ini...pergghhh...hangat yang amat ~~ try r buat, pasti berkesan...kekekeke

tp ahad malam lepas keluar dgn MRK, naik motor valcon bapa mertua ku,,,(da macam awie), round² bandar jb...biasa la kn helmet kura² aku tu bukn ada visor pun..so, aku amik keputusan utk mengcover muka aku dgn benda alah ni--> biker mask...bisa yg pakai ni bikers²..

da mcm org nk forging nyamuk...
bikers ~
aku 1, MRK 1
di fikir² kan, kalau aku pakai kat opis bole jugak kan...sekurang² tak payah la aku berselubung...tp ape pulak mber opis gelar aku nti...hihihihi

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...