Rabu, 9 Mac 2011

.:: hanger tudung ::.

akhirnya dapat jugak aku memiliki menatang ni walaupun da terlambat...he he he...ada kebaikan nyer jugak lambat beli,,pastinya harga ada murah maaa...klu dulu harga utk 28 lubang lebih kurang RM26 gitu la,,,tp aku beli aritu RM17...tu pn rasa macam mahal sebab ada terjumpa yg RM15 punyer,,, ermmm, takpe la,,tolong member meniaga...aku dapat brg, dia dapat untung,,tak payah nk cari kt market..call aje.. tQ to Kak Syina...nk beli on9 bole jugak tp harga tak termasuk kos pos... plus kos pos bole cecah RM30 tue...ermmm,,,sayang $$ oiiii....hi hi hi ~~

ada gak tgk² katalog IKEA on9,,eh, ada jugak la,,warna suci bersih, putih~~ harga kt IKEA RM25.90...kalau la IKEA da ada kt JB kn senang, jgn kata hanger, tgk ni, aku nk, tgk tu, aku nak,,eh,,,semua nak la,,ha ha ha..

hanger kepunyaan aku ni warna putih+biru,,sweet jugak la..

panas,,baru kuar dr oven..huhu
bile da bawak blik uma, dan² terus kuarkan semua tudung yg aku ada,,klu ARIANI aku sepit kt ampai untuk sidai sepender pakaian yg sensor²...kalau syria aku lipat...tudung bawal tak kuarkan sebab da jarang pakai, kira da simpan kt bilik kebal la,,klu teringin nk pakai baru la aku selongkar cari...hi hi **perghh, berlagak siot...takde yg lama xde yg baru** insaf²...

ada la 15 minit jugak aku meletakkan tudung ke dalam lubang² hanger,, da letak kuar balik,, tak cantik, letak balik,,last² ini la hasilnya...
.

.

.

.

ishh,,, da banyak jugak ARIANI aku,,hehehe
wahhh,,terharu...sebab tudung² da tak nampak bersepah,,jimat space, senang nk amik, senang nk cari, senang nk simpan, senang nk matching kan dgn baju,,,eh, banyak la senang nyer,,, idea sape la yg nk cipta hanger mcm ni ~~ MRK pun cakap.. "cantik awak sangkut tudung mcm ni..." dgn pantas aku menjawab.. "klu cantik, sponsor la lg 2 ke 3 ke..." hi hi hi...

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...