Isnin, 14 Februari 2011

.:: wedding Sahada & Hisham ::.

tahniah buat Sahada dan suami yang telah selamat diijabkabulkan pada hari jumaat 11/2/2011 yang lalu..semoga kalian kekal hingga ke akhir hayat..
~~ Amin ~~

ok, majlis persandingan mereka ni buat kt Batu Pahat pada Ahad - 13/2/2011....aku pergi bersama² MRK...kiranya ni kali ke-2 aku menjejakkan kaki kt BP ni...masih lagi ' jakun '...bukn ape,,BP aku tgk 1 daerah yang besar..sibuk gak la, sebab banyak kereta dan banyak pasaraya..untuk MRK aku xtau kali yang ke berapa @ x pernah sampai agaknyer,,hikhik

kitaorg gerak keluar dr uma kira² jam 12.30 pm,,lalu highway la, senang, tol pn setakat RM9.10/sehala.,,lagipun nk ikut pontian bukannyer kami tau,,huhuhu..ada kang sesat, padan muka..so kami amik jln selamat..

fuuhhh,,selamat sebab setibanya kami kt dewan tu kira² jam 2.00 pm, pengantin blom bersanding,,,ye la nk tgk pengantin jalan melalui karpet merah..glamer gitu mcm artis,,dulu masa kawin x merasa cam ni..belum musim,,hikhik

malas la nk citer panjang,, jom layan pic yg tak seberapa ni,,,
.
.
.
.
.
.


 




pengantin sepatutnya bersanding 2.30 pm tp ada masalah yg x dpt di elakkan 3.15 pm baru berbunyi kompang,,berpeluh kami tggu !!! dan bila pengantin da selamat duduk kt pelamin yg bertemakan oren + putih yg indah dan gah tu, semua member² Audit pun angkat bontot kaki nk blik,,aku x nk blik lg sbb belum gambar dgn pengantin !..ah, tggu la kejap,,last² dpt gak amik bersama² Topex dan Dilla - pasangan yang sedang hangat bercinta di zaman ini,,ahaksss...

dan itu saje pic yang dapat di snap...ok la kan dari xde pic langsung...hihi

ok semua member Audit da balik, lepas amik gambar,,,aku dan MRK menerus kan perjalanan meronda² bandar BP ni,,,syyookkkk !!! cerita ronda² Bp ada kt next entry,,,hihihi

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...