Selasa, 22 Februari 2011

.:: jalan² @ Batu Pahat ::.

makan lagi, kt uma org kawin da makan, ni makan lg...mmm,,dasar kuat makan !!! hahahaha...bukan ape masa outstation kt BP aritu, x dpt makan kt summit ni...asik teringat-ingat jek...iisshhh x bole jadi, mesti nak kena makan ni...kiranya susah gak la nk cari makanan ni kt jb skrg,,dulu ada kt Festival Street Mall@Danga Bay,,tp skrg kn da tutup mol tu,,,semua da pindah...xtau pindah mana,,,

nak tau ke makanan ape yg aku sibuk kan sangat ni...Tomyam Thai la,,,masyaAllah,,,dia punyer pedas....perggghhh,,pedas mcm setan! terlampau sesgt pedas nyer,,,hanya Tuhan yg tau..nk makan sgt punye pasal,,,akan ku habis kan,,,MRK da serender da,,,kepedasan katanyer...hahaha


the stall

kue tiaw tomyam, saya yg punyer

mee laksa tom yam, MRK yg punyer


pergghh MRK siap ada napkin,,huhu...bagus nk elakkan dari baju kotor, nti isteri jugak yg kena basuh kan,,,
time ni baru nk makan,,,baru makan 3 suap da tak tahan, air da abis 1 tin...kesian MRK,,,tp MRK tolak kt aku,,,adoooiiii,,,mcm nk mintak tolong bomba simbah air je time tu,,,ne no ne no


nmpk tak muka aku yg tgh kepedasan...ni tgh menghabiskn MRK punyer tau...sayang tak abis kn..1 mangkuk RM5...rugi,,,rugi....


beno nyer klu kuah tom yam ni x panas, mungkin kepedasan tu x la extreme sgt...ni da la pedas panas pulak tu,,,mmg air batu la aku cari...**hodoh perangai...aahhhh...ayu tu berbaju kurung lg tp ada aku kesah!!! cak cak cak cak...

 

mmm..abis jugak akhirnya..masa nk abiskn ni, air mata da ready nk kuar tp aku tahan, org-org sekeliling yg makan pun masing-masing kepedasan,,lebih banyak minum air dari makan tom yam..klu jual air RM5 pun sanggup beli la,,,huhu,, ape-ape pun, sumpah nk makan lagi,,kekekeke

perut da kenyang, ati pun senang,,eceh, pantun konon...tetiba jek MRK cakap nk g salon, nk cuci rambut,,haaa..jom naik atas,,,banyak salon, pilih je sayang...ye la, rambut MRK ni da keras semacam,,asik kena klorin je masa keja...

ok, da jmpe da,,,ape lg masuk la,,glamer awak nanti klu kuar dr sini..hehe

amboi,,sekali amoi la yg layan MRK..ini amoi mulut ada bising juga...pot pet pot pet dok berborak dgn MRK, tanyer itu tanyer ini, haiiyyooo...manyak bising oooo..tp bagus jugk sekurang-kurangnyer MRK x tido...

hahaha,,da macam bapak jin buncit da,,ada toncet gitu...agak lama la jugk amoi ni uli rambut MRK,,2x cuci dgn sabun...**adooii perut awak,,cover² la sikit sayang oiii ~~

ni da lepas cuci,,,aku malas nk ke sana amik pic, da penat menunggu,,ceria je muka MRK ni,,

sabun da, baso pun da skrg masa utk dikeringkan...amoi ni tanyer nk kembang lg ke..?? kembang, aku kata,,buat mcm lion king,,terkekek² si amoi ni ketawa,,,kering je rambut, setel kje, bole la balik,,ooppss bayar la dulu, nk tau bape..?? RM12 jek,,murah kn..kt jb mau RM20++..

ok,,pose sikit jd model rambut perut buncit,,,, ahakss
 
 
lepas itu kitorg meneruskan perjalanan ke BP Mall pulak,,nmpk mcm best je,,,singgah la kejap tgk ada ape kt dalam ni..ingt nk cari tempat urut² kaki yg 30 minit RM25 ke,,tp hampa,,xde la kt BP Mall ni...ada takde layan la "Rest n Go" ni seminit dua,,hehehe


naik tangga turun tangga pusing kanan pusing kiri takde yang menarik sgt la,,sama je mcm kt jb, cuma orang BP ada pelik sikit tgk rambut MRK,,semua mesti tgk MRK 2x...ape kt BP xde org rambut afro ke,,???


da la, jom blik...beli ape² yg patut utk mkn dlm kete nanti...beli air ke, roti ke..kacang ke..hehehe

 mula² air,,cool blog..1 mocha 1 lime juice
 
 sandwich kenny roger,,mcm baru je ni,,,ermmm,, tgk² je,,

 
 MRK beli ais krim, 1 scoop jek,,aku x nk

x sangka masa nk beli waffle ni terjumpa anak paman Wari si Mia...oo,,dia keje sini rupenyer sementara result SPM kuar...bagus² da pandai cari duit sendiri..


semua da beli,,hari da petang moh la kita blik JB,,esok nk keje da..
nway, kitaorg mmg teruja jalan² kt BP aritu,,,ye la, tak penah pergi sana kan,,mungkin lepas ni kitaorg nk ke Muar pulak..saje jalan² cari pengalaman kt tempat org,,kadang² boring gak JB tu,,hehehe

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...