Rabu, 9 Februari 2011

.:: chicken chop @ hutan bandar ::.


jom SAYA BELANJA !!!

errrkkk...Alhamdulillah...akhirnya dapat jugak makan kt sini setelah 2 kali kecewa...huhuhuhu
2x kecewa...??
1st - org ramai tahap gaban....2nd - kedai tutup !!!
kecewa duka lara !!!

tapi kali ni acara makan beramai² bersama² MRK mak abah abang kak mimi pearl emerald dan Qaisara...lg 2 org makhluk Tuhan tu Cia n Sicin ada gak tp dlm 3G jek..hahahahaha,,** sape suro duduk jauh...hahahaha

nk makan punyer pasal kami semua sanggup dtg awal kira² jam 5.30 pm...tunggu krew pasang khemah susun meja susun kerusi...walaupun tempat makan belom ready tp da boleh order...nmpk sgt lapar,,ahakss
antara muka² org kelaparan ~~ sabar yek semua,,hihi..
sian Qaisara smpi tertidur dia..

akhirnya, dapat jugak duduk,,,abah n menantu yg chop kan..tau la nk makan yg chop2,,cepat je chop...hihi..mmg lapar mike berdua ni..

haaaaa...makanan sampai...korang tgk, kitorg makan..nyumm..nyumm..

ok yg ni saya n MRK punyer... Lamb Chop - RM10 jek..

 ni Chicken Chop...RM5... pearl n emerald yg punyer

ni Chicken Grill RM6.50.. abg n kak mimi yg punyer,,,
jemput makan semua...

pearl mmg suka dgn MRK sbb MRK suke melayan dia ~~ bagus sayang,,berlatih dari sekarang yek..hihi

gambar atas permintaan pearl...eeee ngade jek.. 

special person in my life ~~ enjoy ur meal !!!

 meyel a.k.a adira...budak ni da kuat makan !!! 1 pinggan setel tanpa pertolongan sesiapa ~~ 

dan ini saya pulak...sopan tau i makan..!!! hakhakhak

 
 
 
 

amboi²...syok kn tgk aku memamah makan itu...nama je ada garfu dgn pisau..aku x guna sgt pun...leceh, lambat...guna yg ori lg best...dan aku adalah antara orang yg terakhir siap makan...sebab saya suke makan kambing...segala² nyer kambing...hehehe

amacam...??? licin tak licin sgt la kan..sebab masing² da kekenyangan...

ok...makan sudah,,,bil setel,,,hari pun da nk malam,,,esok keje,,,moh la kita balik !!!

ini mmg aktiviti budak ni,,suka amik gambar sendiri...


Qaisara ni nk jugak tolak..tau la da besar

mana papa ni,,lambat la
hihi,,amacam..??? jom r rempit...hihi


ok...pendek kata dan akhir kata makan kt sini mmg murah, sedap, nk dtg makan lagi !!!

da da ~~


Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...