Isnin, 3 Januari 2011

.:: penutup 2010 ::.

alhamdulillah,,
semua nyer da selesai..ape yg selesai...??? 
kenduri doa selamat untuk kami sekeluarga...
bile..??? 31.12.2010 (jumaat) kt uma mak kt waha...
dalam erti kata org felda,,yasinan perempuan...
biasa la bila ada kenduri mesti ada rewang2...utk rewang2 ni mak jemput jiran2 terdekat jek,,tp time yasin nti 1 blok 13 dijemput semua...

nway, jumaat tu aku da amik cuti seminggu yg lepas,,ye la,,cuti byk lg,,nk abiskn pun da tak sempat,,ada masa ni cuti je la,,,tup2 Malaysia menang pulak Piala Suzuki AFF 2010, dapat cuti free dr PM....

dan kebetulan rabu khamis ada kerja kt Kota Tinggi,,siap2 suro mak dan adik g kota naik bas..senang belanja sekali utk kenduri esok...

 
ni masa belanja kt econsave, kota tinggi


mcm malas je nk story panjang2...jom la layan gambar ~~
.

.

.

.

.

.


 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

kenduri selesai dalam jam 5 pm,,,dgn seberapa segera kami mengemas rumah utk di tinggalkan sebab nk anta adik lapor diri kt UiTM Lendu esok,,lgpn mlm ni ada kenduri jugk di uma pakcik kt gelang patah...nasib baik la semua mknn habis di mkn dan di bahagi2 kan...

Alhamdulillah ~~

da da ~~



Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...