Jumaat, 21 Januari 2011

.:: kenny roger part 2 ::.

mmmm,,,kembali kita dengan cerita KKR ni,,hihi..agak lama utk part 2 ni,,,busy la...(ye ke..??)nggeee

ok...aritu last tgh tggu waffel siap kn,,,mmm,,,lama gak la beratur utk dapatkn sekeping waffel yg berharga RM2.50 tue...di fikir2 kan klu bisnes waffel ni pn best jugak kn,,,hehehe

isteri - sayang, lapar la,,jom makan,,tak pe, saya belanja
suami - makan..??? kt mana..?? jom la,,ikut la selera awak,saya ok jek
isteri - kita makan KKR bole...???
suami - bole jek...jom la cepat,,,nti KKR tutup,,,
isteri - eeee,,yek jek tutup..sekeh r awak ni,,,buuekkkk


eh,,,baru ckp da nk order...lajunyer jln,,huhu...sape yg lapar ni...??sori ea sayang,,arini malas la nk masak,,hehehe


ok,,dik,,akak nk yg ni,,,yg ni,,yg ni,,muffin coklat dgn pisang ea...eh adik ni ingt je ke,,tulis la..nti salah anto..hihi

oppsss,,perasan tak tudung i da lain,,hehehe...td sebelum smpi KKR singgah jap butik depan tu beli tudung,,,selesa sikit,,pakai shawl gipsi tu kureng selesa,,,huhu  (bajet lawa r tu..nggee)



sementara tggu makanan sampai,,ni la keje kami...amik gambar yg tak berapa berfaedah,,huhu

p/s banyak nyer cincin MRK...huhu

MRK punyer

Saya punyer


ha,,sampai pun makanan kami,,wah,,nmpk meriah dan menyelerakan..nyumm..nyumm.. lama tak makan KKR ni...jemput makan yek...korang jgn telan air liur tau...eeee,,sedapnyer ~~



mmmm,,,ini la hasil lebih kurang 25 minit makanan kami sampai...selesai semuanya...kamimemang pegang moto "BERSIH, CEKAP, SEDAP"...hehe....bagus kan,,kami mmg tak suke membazir sebab itu amalan syaitan ~~

aritu kitorang makan lambat2..sebab nk merasakkan kesedapan KKR ni,,hehehe,,bukan la...kt luar tu ujan,,caner nk balik kan...da la naik motor..motor comel pulak tu,,,ala,,rileks kt KKR pn bukn staff tu marah...lgpn meja banyak kosong,,,hehehe

 
 antara aksi kekenyangan sementara menunggu hujan berhenti utk pulang ~~

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...