Jumaat, 7 Januari 2011

.:: faiza hut ::.

hahaha...faiza hut,,cam bagus je kan..pizza hut la...

agak spesial cz MRK yg ajak dgn alasan isteri malas penat dan tak nk masak...hahahaha...

sebetulnya,,,bukn tak nak masak,,cuma balik keje je selasa lepas aku agak kengantukan yg amat...ingt nk lelap sekejap tp lama..bangun2 jek MRK da balik..janji nk masak la konon tp tak jugak..hahaha..hujung MRK ckp jom pizza..terus aku bangun mandi dan bersiap,,kena bertindak dgn pantas sebelum MRK berubah fikiran...

ingt nk g pizza kotaraya tp jam da pukul 9pm...mmm,,pizza angsana je la, dekat, cepat sikit dpt mkn,,nyum,,nyum...tQ SAYANG...

jom order

mushroom soup...sekejap je bersih..huhu


aku buknnya pandai order klu makan kt pizza ni,,,nama pizza2 pn aku tak ingt,,tgk gambar nmpk mcm sedap jek,,order la..tp part lasagna tu mmg 1st time aku order,,da lama nk try,,,mmg sedap...MRK pn kata sedap,,next time ini benda mesti order klu mkn pizza...

pizza, lasagna, garlic bread
MRK kekenyangan,,aku yg kena setel kn,,,baik tuan ~~
bersih cekap sedap ~~
da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...