Sabtu, 11 Disember 2010

.:: jadi misi 3 ari ::.

demam...semua da demam,,aku jek blom,,hehehe..eeee,,mintak jauh la hai..

3 ari MRK demam..ari selasa, rabu, khamis...rasanyer ni la 1st time sejak kami kahwin, salah seorang dari kami demam...dulu masa bujang/anak dara, jaga diri sendiri jek kalau sakit,,sekarang kena jaga jugak, jaga diri dan suami TERSAYANG...

tanda2 MRK nk demam aritu tekak rasa perit...aku suro la MRK minum air masak banyak2..tp tak hilang jugak,,,da MRK kuar g beli gula2 hacks (hitam)...tup!! terus aku teringt klu sakit tekak makan la Dequadin...cepat..cepat..cepat..!!! hehehe..

emmm,,,bila da demam badan pun panas la,,selera mkn pun takde...ooppsss bukan MRK, tp aku,,rasanyer 3 ari MRK demam,,3 ari aku tak makan nasi...tak tau la kenapa..,selera MRK tetap ada,,aku masakan bubur saje,,,bubur ayam McD sedap ke tak tetap kena makan sbb nk makan ubat,,,
jagung mmg aku suke,,,ni je yg aku makan
cakap pasal ubat,,da demam 2 ari baru g klinik,,,tu pn aku yang paksa,,,so aku pun terpaksa la masuk keje lmbt..6:45 am aku da msg bos mintak kebenaran,,bos ok jek,,tQ bos !!! alang2 masuk lambat..kol 10 am baru aku smpi opis,,,hehehe

kami g klinik kesihatan kermpas je,,dekat dgn uma...lama gk la menunggu utk dpatkn pil KK dgn ubat batuk cam ibu dan anak..MA ckp demam MRK da nk surut,,,klu da mkn ubat tp still tak baik lg, dia suro g HSA,,,takut ada benda lain pulak...alhamdulillah...makan ubat ikut jadual,,,demam pun da baik skrg, tinggal batuk ajek...

tp bila da baik ni,,rasa geram jek kt MRK ni,,,ye la, time demam sikit punyer manja aka mengada2,,,cakap pun mcm nk berbisik jek,,bila da baik, mula la nk wt kita rasa nk kejar dia 1 uma,,wt lawak giler,,eeeee..gerammmm !!! 

tp suke MRK da baik,,ceria rasa rumahtangga, time mandi nyanyi, panggil2 aku,,,tgk tv ASTRO MUSTIKA 132, ketawa kuat2,,,hehehehe...

huuuu,,tgk org demam mcm best,,baring ada org jaga, mkn bersuap,,,tp org yg demam kata seksa,,pening kepala, batuk, seseme...tak la demam,,mintak jauh la hai...

tp klu aku pulak yg demam, caner ea layanan MRK??? nk jugak tau,,hehehehe

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...