Sabtu, 25 Disember 2010

.:: happy friday ::.


mmm...hepi sesgt hari ni,,dpt release tension...ye la..byk fikir..hal keje,,hal uma tangga,,,hal org keluarga,,hal mertua,,eee,,mcm2 la..
tp semua tu hilang seketika sbb aku da jerit kuat2 !!!!! aaarrrgggghhhhhhhh ~~ =_=

aku g karaoke la...hahahahaha..ketawa jahat..tetiba jek idea terpancul keluar disebabkan agak boring dgn kursus penulisan laporan audit td...penceramah dok pot pet pot pet kt depan,,aku, adda dan dilla besembang kt belakang...biasa la kan..dr zaman sekolah pun mmg mcm tu...

pegi menyanyi kt mana...??? huhu agak jauh jugk la dr opis,,,da menghala blik ke umah aku..area plaza angsana...selama2 dok kempas tak tau pn ada tmpt karaoke camtu..kedai kat belakang al-ikhsan BBU ,,try la cari,,,kedai waner hijau tau..hehehe


kitorg bebenornya 'cabut' dr kursus tu...1145 am da kuar da,,memandangkan takut tak sempat nk melalak 2 jam...sesampai je kt kedai tu,,diorg baru bukak,,kena la tunggu sekejap..tak pe,,,murah punyer pasal,,tunggu~~~ 
murah..??? 1 jam RM5 so kami amik 2 jam..promosi sempena cuti sekolah dan hari jumaat katanya...klu ari biasa 1 jam RM19..untung tak..??berbalaoi-baloi....

cakap byk tak guna kan,,jom layan foto2 kami bertiga yg tgh feel menyanyi...mmg terbaeekkk beb ~!!! hahahaha
nyanyi lagu pertama,,,masih duduk lg..
diikuti Adda pulak,,
aku masih duduk,,Adda da diri da,,huhu
tak bole angkat,,,akhirnya aku pun berdiri jugak..hehehe
screen kecik tu list lagu,,byk kan,,,hihihi
pose terkahir sebelum balik opis semula,,,
 amacam,,teruja tak..??? hehehe,,,sakit jugak la tekak ni,,tp sib baik kami semua ada bekal air masak...cam tau2 jek kan klu menyanyi kena minum air masak yg banyak...ye la nyanyi ikut suka..tak de nyer suara dari perut la,,picing la,,,ape yg penting,,nyanyi ikut suka diri sendiri...

mata pun ngantok,,ape lg,,nk tdo,,,sok nk bangun lewat sikit,,takyah bgun pagi buat sarapan...MRK pn tak keje...

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...