Isnin, 20 Disember 2010

.:: cucu kesayangan ::.

siapa cucu kesayangan ni..aku kah?? oh tidak..sudah tentu la MRK..cucu sayang nenek,,nenek sayang cucu..sayang menyayangi antara 1 mereka ini...sungguh terharu tgk kemesraan diorg ni..

semalam lepas balik dari singapore terus ajak MRK tgk Tok Mah (TM),,ye la TM da sakit,,da tak bole nk berjln,,naik wheel chair da...lgpn minggu lepas TM mengejut kan semua anak dan cucu nyer,,tiba2 TM diam tak berkata apa2,,mata tertutup rapat...mmg mengejutkan,,tp Alhamdulillah,,semuanya selamat dan TM dimasukkan dalam HSA selama 3 ari,,,

sementara ada masa semalam tu,,kitorg bawak TM g jusco,,mkn Johny's,,TM kata sup nyer sedap masa makan dgn Pak Ude aritu..ha...jom la Tok,,Ct dan Apiz belanja..sekali sekala ape salahnye kan..MRK kn cucu kesayangan,,so i sbg isterinyer pun kira TM sayang la jugak,,huhu

jom kita layan gambar2 masa makan semalam
.
.
.
.
.

cepat..cepat..order
TM bingung nk pilih air ape..
suke MRK tgk TM suke ~~
saya pun suke sbb dpt mkn lg ~~
meh tok, ct bancuh kan kopi ~~
akim mkn sundae,,kejap je abis..
MRK dgn intan..cedok jgn tak cedok,,baik2 panas tu...
sian si Kila,,aku suro dia masak..
ala sayang,,meh saya suap meh,,aauuummm ~~
ok,,da siap mkn,,moh kita jalan2..alamak tok seksi la pulak..
ice cream pulak..
            


da bole sembunyi kt belakang rambut MRK..kekeke

awat muka camtu sayang..???
mmm...semua da kenyang,,da pusing2 jusco, kol 5:30pm kitorg balik uma mak teh,,pulang tok dgn pulang kete,,blik kempas naik motor semula,,huhu,,mau pecah punggong tongkeng aku seharian duduk kt motor..penat ~!!!!!!

takpe yg penting dpt bawak TM g jalan2..klu panjang umor TM, ingt nk bawak g Danga Bay pulak..jalan2 amik angin petang kt tepi selat tu,,, mm..mesti syok kan,,sambil2 tgk sunset..ada lg ke???hehehe

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...