Khamis, 25 November 2010

.:: outstation @ nusajaya ::.

ini la keje aku..pegi pejabat org, mintak fail, semak fail, tak cukup maklumat aku mintak lg fail...hujung2 bilik tu penuh dgn fail..hehehehe

kali ni my team ke Jabatan Perkhidmatan Veterinar Negeri Johor..dulu di kenali sbgi Jabatan Haiwan..biasa la akan mengambil masa seminggu dari 8 - 16 November 2010 utk mengisi kertas kerja...
yg best nyer, aku bole bangun lambat sikit sbb aku gerak dr uma,,tak masuk opis..ye la..dr uma aku terus jek... bayar tol smpi la nusajaya..
tekun si mike wt keje
cerita la dgn MRK ada keje kt JPVNJ,,tup2 MRK ckp dia kenal Datin, Abg Hood..selalu g mkn dgn Datin..ambooiii...lebih r ni...caner leh kenal ni..

MRK bercerita ... " dulu penah keje dgn persatuan dan selalu g jbtn haiwan nk amik permit utk binatang (ayam, itik, katak,b**i) masuk singapore..selalu tolong Abg Hood cop2 dokumen.." tak puas ati lg ni, aku pn p jmpe Abg Hood tanyer,,betul dia kenal...dia tnyer la MRK buat ape skrg, keje mana..tak pasal2 jmpe org yg MRK kenal..tp bukn nk ckp la..mana2 tempt aku pergi mesti ada org yg kenal my MRK ni,,,nk kata glamor, tang mana yg glamor pn aku tak tau..hehehe..tp bagus gk..ada pekdahnyer..

7 ari kt opis ni kami mmg betul2 bekerja...sbb byk dokumen nk kena tgk/semak.. tp tiba2 je ada org ketuk pintu, hantar makanan..aduuhhaaiii...kenapa la susah2 ni..segan kami..bukn 1 ari jek tp 7 ari ada makanan..

nway, thanks la pada Datin n EO..buat susah2 ajek...ha, ni la dia menu utk 7 ari tu..huhu
  • isnin - nasi lemak - takde pic
  • selasa - mee goreng - takde pic
  • rabu - mee hoon goreng - takde pic
  • rabu - kuey tiaw goreng - takde pic
  • khamis - mee kari
  • jumaat - nasi goreng
  • isnin - mee hoon sup
  • selasa - laksa johor + paru goreng
mee kari
nasi goreng,hilang 1 la..mana eak???
hahaha,,aku da amik...ready utk di mkn..nyumm..nyumm
mee hoon sup
laksa johor + paru goreng
alhamdulillah...bestkn klu ari2 camni..duduk wt keje, org anto mkn...mknn pn sedap, klu g nusajaya mkn la kt cafe sayap timur..superbbb..

januari 2011 team aku akan ke nusajaya lg utk ke opis yg lain..opis mana?? tunggu..

**ingat !!! lain opis lain cara keje diorg..

da da

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...