Selasa, 30 November 2010

.:: dinner yg agak extreme::.

hahaha..cam bagus je kn title kali ni...tp itu la kenyataan...


rasanya da lama tak makan lauk mcm ni...kalau nk makan camni biasa nyer kt kedai kan,,tp kt uma pn bole buat aperrr...khas utk MRK yang kuat makan tercinta !!!

biasa la bila da pegi kipmart mmg mcm2 la aku beli,,aku beli brg basah stok utk seminggu..aku akan ke pasar seminggu sekali..malas la nk g ari2..rugi masa...beli sekali gus senang...balik tinggal masak jek..

lg 1 aku da siap2 blender cili kering..dan tak lupa jugk bawang besar, bawang putih dgn halia pun aku da siap2 blender..senang..nk masak campak2 jek..amacam..best kn..benda alah tu bukn busuk pn,,simpan la da peti ais..hehehe

antara brg2 yg aku beli petang tadi adalah:-
    1. siakap 3 ekor  - RM10.00
    2. ayam seekor   - RM10.40
    3. paru                - RM  5.00
    4. udang              - RM10.00
    5. sayur2an         - RM  5.30
    6. brg kering       - RM  5.00 
    7. Jumlah             RM45.70

otak2 tu si fairuz yg bagi sempena gaji pertama dia keje kt Nippon Paint...otak2 kempas tau,,mmg terbaeeekkk..kalau tak silap 50 keping = RM13.00..murah kan..kalau kt kedai 1 keping da 50 sen...kira r berapa byk untung diorg..hehehe

nway, perut pun da kenyang, mata pun da layu..tp nk layan ASMARA kejap..hehehe
cukup utk kali ini....
eerrkkk..alhamdulillah....

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...